organiseert het MarketingTroonrede event samen met
MarketingTroonrede 2015
Marketeer moet veel meer opkomen voor belangen consument!
Op dinsdag 8 september 2015 is deze MarketingTroonrede uitgesproken door Robert van Houten (toenmalig CEO AGU Holding).
Download hier alle informatie over de MarketingTroonrede 2015:
- Persbericht n.a.v. MarketingTroonrede
- De MarketingTroonrede zelf
- Belangrijkste uitkomsten interviews en onderzoek
Hier kunt u de MarketingTroonrede terugzien en de uitkomsten van het onderzoek onder CEO's en marketeers.
Thema 2015: De relevantie van de marketeer in de moderne organisatie door de ogen van de directie.
Het jaarlijkse Berenschot onderzoek naar leidende trends in marketing is volledig in een nieuw jasje gestoken. Vanaf 2015 wordt dit trendonderzoek verzorgd en gepresenteerd door TBX |Trendbox in opdracht van Stichting MarketingTroonrede. Dankzij de medewerking van o.a. NIMA, VEA, MEC, STEM, PIM, TBX|Trendbox, MarketingTribune en Marketingfacts zullen CEO's en directeuren van bedrijven en organisaties, samen met marketing leidinggevenden, geïnterviewd worden en gevraagd te reageren op het prikkelende thema. Daarnaast zullen marketeers geconfronteerd worden met stellingen en vragen.
Ondervraagd werden CEO'S en topbestuurders van uiteenlopende bedrijven als Aegon, Unilever, AGU holding, Dokkumer Vlaggencentrale, T-MOBILE, Maxeda, Simon Levelt, Smurfit Kappa e.a..