organiseert het MarketingTroonrede event samen met
MarketingTroonrede 2017
Kan het vakgebied zelf nog innoveren?
Het marketingvak is de afgelopen decennia vooral gedigitaliseerd. Het internet heeft zowel invloed op de wijze waarop afnemers – consumenten en zakelijke klanten – zich oriënteren op producten en diensten alsmede op de wijze waarop ze deze aanschaffen. Online adverteren en bestellen zijn gemeengoed geworden. Search Engine Optimization, online advertising, webshops, webcare en big data zijn zomaar een paar van de termen die het vakgebied rijker is geworden. Het codewoord: digital.
Hoe geavanceerd de achterliggende digitale technologie ook is, de meeste ontwikkelingen zijn toch vooral vernieuwingen van bestaande middelen, media en kanalen. Dat dit veranderingen binnen organisaties en functies met zich meebrengt is evident. En dat nieuwe ondernemingen en nieuwe businessmodellen zijn ontstaan op basis van nieuwe technologische mogelijkheden, ook. Evenals nieuwe producten en diensten. Maar is daarmee de basis van het marketingvak nu echt veranderd? Over deze vraag ging de MarketingTroonrede 2017.
Tweede dinsdag september 2017: MarketingTroonrede voor de tweede keer uitgesproken.
Download hier alle informatie over de MarketingTroonrede 2017:
- Bekijk hier de MarketingTroonrede 2017
- De MarketingTroonrede 2017 - uitgeschreven tekst
- Persbericht MarketingTroonrede 2017
- Overzicht van de belangrijkste bronnen voor de MarketingTroonrede 2017
Ga voor een sfeerimpressie met foto's van het event naar onze Facebook pagina.
l