organiseert het MarketingTroonrede event samen met
Organisatie MarketingTroonrede
Oude methoden werken intussen niet meer! Vernieuwing is daarom cruciaal .
Stichting MarketingTroonrede streeft de volgende doelstellingen na:
- Bevorderen van marketingfunctie, in de meest brede zin, bij Nederlandse en multinationale organisaties.
- Doen van onderzoek over algehele maatschappelijke, branche en organisatie specifieke ontwikkelingen en de gevolgen daarvan voor de marketingfunctie in organisaties en de professionalering ervan.
- Aanreiken van aanbevelingen aan vakgenoten, opleiders en andere belanghebbenden om de marketingfilosofie en daaruit voortvloeiende werkzaamheden te bevorderen.
- Daarnaast het organiseren van bijeenkomsten met vakgenoten.
Bestuur stichting:
Het bestuur van stichting MarketingTroonrede wordt op dit moment gevormd door Willem de Vries (STEM Industrial Marketing Centre), Dick Hulzebos (Hulzebos Holding) en Maarten van der Boon (Novitek)