organiseert het MarketingTroonrede event samen met

Organisatie MarketingTroonrede

 

hands pianoOude methoden werken intussen niet meer! Vernieuwing is daarom cruciaal .

Stichting MarketingTroonrede streeft de volgende doelstellingen na:

  • Bevorderen van marketingfunctie, in de meest brede zin, bij Nederlandse en multinationale organisaties.
  • Doen van onderzoek over algehele maatschappelijke, branche en organisatie specifieke ontwikkelingen en de gevolgen daarvan voor de marketingfunctie in organisaties en de professionalering ervan.
  • Aanreiken van aanbevelingen aan vakgenoten, opleiders en andere belanghebbenden om de marketingfilosofie en daaruit voortvloeiende werkzaamheden te bevorderen.
  • Daarnaast het organiseren van bijeenkomsten met vakgenoten.

 

Bestuur stichting:

Het bestuur van stichting MarketingTroonrede wordt op dit moment gevormd door Willem de Vries (STEM Industrial Marketing Centre), Dick Hulzebos (Hulzebos Holding) en Maarten van der Boon (Novitek)

WillemdeVries   

Schrijf je in voor de MTR nieuwsbrief!